Website EHBO

Beste PAL NWS gebruiker, met deze pagina willen we u graag verder helpen indien u problemen met onze website zou ondervinden.

Aanmelden – Ik heb een abonnement, hoe geraak ik aangemeld op mijn computer / laptop ?

Klik rechtsboven op aanmelden. Vervolgens krijgt u de aanlogpagina. U kan daar eventueel ook aanklikken om uw gebruiker en wachtwoord te onthouden.
Aanmelden

Aanmelden – Ik heb een abonnement, hoe geraak ik aangemeld op mijn mobiele telefoon / tablet ?

Klik bovenaan rechts op de 3 horizontale streepjes (soms zijn het 3e puntjes). Vervolgens opent er een menu op uw scherm. Klik daar op “Mijn Account”. U zal vervolgens op het scherm komen om aan te melden. U kan daar eventueel ook aanklikken om uw gebruiker en wachtwoord te onthouden.
Aanmelden mobiele telefoon

Aanmelden – Ik ben (correct) aangemeld, maar toch verschijnt mijn gebruiker niet rechts bovenaan

Wat gebeurt? Iemand meldt zich correct aan op de website (rechtsboven), maar toch komt zijn gebruiker niet rechtsboven te staan en blijft er staan “aanmelden” en “registreren”. Ons advies: probeer even te klikken op een betalend artikel. U zal merken dat u na enige tijd toch als correct aangemeld komt te staan.

Abonnement – Heb ik bijzondere programma’s nodig voor een digitaal abonnement?

Als u dit kan lezen, dan wil dat zeggen dat u een werkende browser heeft (Microsoft Edge, Microsoft IE, Safari, Chrome…). In dat geval kan u zonder twijfel ook een (digitaal) abonnement aanschaffen. Er is daarvoor geen andere/bijzondere software nodig.

Abonnement – Wat krijg ik als ik een papieren abonnement aanschaf en hoe doe ik dat?

Elke donderdag krijgt u ‘t Pallieterke in uw brievenbus en dat voor de duur van uw abonnement. U krijgt ook gratis toegang de betalende artikels op PAL NWS. Abonneren kan via deze link.

Abonnement – Wat krijg ik als een digitaal abonnement aanschaf en hoe doe ik dat?

U krijgt op de website toegang tot alle artikels voor de duur van uw abonnement. Abonneren kan via deze link.

Abonnement – Kan ik mij abonneren op ’t Pallieterke in het buitenland?

Dat kan zeker. Er zijn daarbij wel een aantal formules mogelijk die rekening houden met (a) jouw locatie (EU of niet-EU) en (b) de snelheid van verzending (prior of niet-prior). Je kan alle formules vinden via deze link.

Abonnement – Wijzigen van mijn emailadres voor een digitaal abonnement ?

U dient hiervoor allereerst aangemeld te zijn. Klik vervolgens op “wijzig profiel” en u kan daar een aantal zaken wijzigen zoals naam, voornaam, weergave naam, emailadres en wachtwoord.

Lukt dit niet? U kan dit ook eenvoudig doorgeven aan ons secretariaat via [email protected] . Wij doen dan de aanpassing voor u.

Abonnement – Stopzetten van een abonnement

Abonnementen nemen een einde op het einde van de looptijd. Een doorlopend abonnement kan je stopzetten door aan te loggen en vervolgens te gaan naar “Wijzig profiel” (rechtsboven bij account). Kies daar voor stopzetten van abonnement.

Ontvangst – Ik heb mijn (papieren) Pallieterke niet ontvangen ?

Het valt soms voor dat het Weekblad niet correct wordt bezorgd. U hebt het niet ontvangen? Stuur dan zeker een mailtje naar [email protected]

Wachtwoord verloren en ik krijg geen mail met een nieuw wachtwoord ?

Ben je je wachtwoord verloren? Klik om aan te melden en kies “wachtwoord vergeten”. Als je het emailadres invult waarop je een gebruikersaccount hebt, dan krijgt je op dat adres een email waardoor je opnieuw kan aanmelden. Misschien heb je dit al gedaan, maar krijg je deze email niet? Vergeet zeker niet te kijken naar je ‘Spam’ folder. Vaak zullen dergelijke mails daarin terecht komen.

Profiel – Hoe kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen (de naam die weergegeven wordt onder een reactie)?

Dit is heel makkelijk. Ga naar de knop van het dropdown menu rechts bovenaan het scherm waarop je profielfoto en gebruikersnaam staat. Klik in het menu op “Mijn profiel”. Vervolgens zie je een veldje “Display Name” staan onder “Bewerk Profiel”. In dit veld kan je je gebruikersnaam (die tevens onder reacties geplaatst wordt) aanpassen.